Cesta k ŽABOŽROUTŮM :o)
1.-10.8.2008

Oddílová výprava na vyrazila na šestidenní.

DEN PRVNÍ 1.8.2008

Tak jsme vyrazili na cestu. Odjezd byl stanoven na 18:00 od Vozdů, sraz v 17:45. Nestíhala jsem, opravdu jsem 2 dny vařila a zavařovala, a asi 2 hodiny na našem pomalém toustovači vyráběla tousty, opravdu to nešlo dřív, totálně unavená jsem v 18:05 dorazila na místo srazu - vím, že si asi Radek dělal legraci, že se na mě čeká, a když jsem řekla, že jsem jim vařila - že by mě mohli omluvit, smál se, že to není kvůlu vaření, ale kvůli mě - ano, nemusela jsem se sprchovat - pojedu zapatlaná od mouky až za ušima a spocená, protože jsem od rána stála u plotny........ Ano, udělala jsem tam trochu scénu, ale už jsem nemohla, hlava mě bolela, že nepomohly ani 3 ibalgyny........ Takže po dramatickém odjezdu jsme se vydali směr Olomouc, Brna, Mikulov - náčelník chtěl tedy zastavovat původně až v Mikulově na WC, ale jasně jsme mu vysvětlili, že je lepší zastavit než mít počůrané auto :o). V Mikulově jsme se všichni potkali, vlastně jsem vám tou scénou při odjezdu zapomněla říct kdo všechno se naši výpravy účastnil:
1. auto - ADAservisovi: Pavel, Hanka, Terka, Klára a Honza
2. auto - ALovi: AL, Bohča, Klárka, Jetam a Přema
3. auto - truhlářství Libina: Radek, Javor, Mára, Seity a Vowo
Dohodli jsme se, že ADAservisovi pojedou pomaleji sami a že sraz dáme zítra dopoledne na pláži v San Remu. A tak jsme jeli směr Wien, ...........
Cesta byla dlouhá a náročná a protože jsme všichni usínali včetně náčelníka, tak nám náčelník vynadal, že ho budeme bavit. Naštěstí jsem z nějaké prozíravosti vypálila doma cd hitů 80.let (díky vám pražáci - Krtek a spol. - za ně) a nejvíc všechny zaujala kola: "Kolu, pijeme kolu, není to náhoda, že u jednoho stolu........" A najednou se nám nechtělo spát - protože v kole, je kofein, a tak jsme projížděli celou Itálí za zvuků koly, až si náčelník na jedné benzínce za svítání kolu konečně koupil. Další Matějův hit byl tedy Diskohrátky, potom Můj čas a Nonstop.....Ale Kola vedla na plné čáře, dokonce jsme tuto píseň i rozebírali. To nám náčelník pustil vždy jednu větu a my se zamýšleli, co tím textem vlastně autor chtěl říct. Většina z nás se tedy přiklání k verzi, kdy je chlapec nesmělý, popíjí kolu a je dívce k smíchu, protože ji není schopen oslovit, menšina se přiklání k nározu, že chlapec je profesionální balič - "nejde, dneska to nejde..." a tato věta jen vypovídá, že normálné mu to jako jde :o).
Ale to už jsem plynule přešla do soboty.
Fotky z cesty jsou tady.

DEN DRUHÝ 2.8.2008

Radkem dlouho očekávaná zastávka na pláži u moře se pomalu stávala skutečností a opravdu, kousek před městem San Remo náčelník odbočil na kamenitou pláž a Magnus se vrhl do vln moře. Rychle se Radek vyléčil z touhy po moři a již během chvilky prskal jak je voda slaná a lepí....... Naši mladí natočili další Magnus pohádku za náčelníkovy režie a pak jsme se trochu prospali na sluníčku a jen co dojeli ADAservisovi, udělali jsme jim "pápálálá" a vydali se vstříc novým dobrodružstvím.
Fotky od moře jsou tady.
Další zastávka MONAKO - Monte Carlo, skoro celou cestu jsem prospala, pravda, už jsem v Monte Carlu byla asi před 12 lety. Vzbudila jsem se až při zastávce nad městem a tak jsem pořídila aspoň pár fotek. Náčelník si udělal další zářez do "pažby" - za další navštívenou zemi a jelo se dál.
Jelo se a jelo a až v pozdních odpoledních hodinách jsme konečně dorazili do městečka CORNUS, ketré má asi 100 stálých obyvatel, odprezentovali jsme se a šli se ubytovat do kempu. Mezi nama kemp tedy nic moc, však mrkněte na fotky, bylo to z kopce, bylu tam hrozné hrboly, naštěstí jsme si je trochu vystlali slánou, kterou jsme nasbírali, kde se dalo, tráva píchala až hrůza, že to odnesla většina nafukovacích karimatek....
Ale co, postavili jsme stan, udělali jídlo (maso s hráškem a mrkví) a pověsili novou Magnus vlajku. ADAservisovi dojeli až za tmy.

DEN TŘETÍ 3.8.2008

Hurá na první etapu. Původně měla první etapa probíhat k nejvyššího mostu v Millo, ale i kolegové ve Francii měli nejaké problémy tuším s majitelem louky, že jim tam vyhnal ovce nebo něco tak a tak jsme běželi jinde. pro mnohé byl zdejší terén šok, zvlášť Radek doběhl po první etapě značně znechucen. Děkujeme A-teamu NOVO Bruntál, že jsme se mohli v horkém dni schovat do stínu jejich stanu. Pár fotek tady.
Opoledne jsme jeli na prohlídku nejvyššího mostu v Millo. Pěkná stavba a několik fotek zde. zvláště si všimněte, že tam jsou i dvě fotky, na kterých jsem já :o)

DEN ČTVRTÝ 4.8.2008

V neděli neměli otevřeno skoro nikde a tak dnes byla první možnost zajet do supermarketu a tak jsme se vydali opět do Millo, tentokrát ne přes most, protože výlet přes most stál asi 7,5 eura. Nakoupili jsme co chybělo, my jsme ještě koupili pralinkovou zmrzlinu :o) a domluvili jsme se, že se ještě zastavíme na koupel v řece - brr, ta byla stupená! Nazpět nám ještě náčelník ukázal velký most zespodu. A pak už nás čekala jen dobrá večeře. Několik fotek najdete tady, hlavně super je fotka, jak se Vowo cpe nutelou.
Pro mě to byla opravdu dovolená - večeře krásně chystal muž a já mohla klidně relaxovt a číst si. Díky, ALe :o)

DEN PÁTÝ 5.8.2008

Start byl každý den od 7:30 a existovali tzv. oddílové starty, tj. že celý oddíl startoval zhruba v rozmezí jedné hodiny, dnes na nás vyšel zrovna start na začítku, startovala jsem jako první z oddílu a to v 7:31, samozřejmě nějak jsem to nestihla a v 7:34 jsem se vydala do lesa, pravda 3 minuty v mém celkovém čase je směšná doba, jak se mi včera stalo, že na jedničku jsem přeběhla skoro až ke 3, tak dnes jsem nedoběhla....ale v pohodě, velkou chybu jsem udělala až na trojku.
Kdy jsem došla skoro až ke kontrole, ale nebyla jsem si jistá a tak jsem se vrátila do míst, kde jsem si jistá byla a šla na to z jiné strany, no co, málo si věřím! Celá mapa je tady. Tak, ale vrátím se k rannímu startu, protože jsme všichni startovali brzo, mohli jsme si dovolit delší výlet. A tak jsme jeli do Albi. Město s krásnou katedrálou, však uvidíte na fotkách.